[TYPO3-UG Dutch] Kan TYPO3 zich vergissen?

Jacco van der Post jacco at id-internetservices.com
Sun Mar 22 02:24:27 CET 2009

Hey Daniel,

In mijn ervaring moet je in iE soms echt optie "Tijdelijke
ineternetbestanden" verwijderen en werkt ctrl-F5 niet altijd. Check
eerst maar eens 100% zeker of het daar niet an ligt, want de cache in de
Internet Explorers is een zeer hardnekkige.

Ik gebruik zelf heel cliché nog dit

page.headerData {

	200 = HTML
	200.value (
	 <!--[if lte IE 7]> <style type="text/css"> @import
url({$styles_path}ie.css);</style> <![endif]-->
	 )
	210 = HTML
	210.value (
	 <!--[if lte IE 6]> <style type="text/css"> @import
url({$styles_path}ie6.css);</style> <![endif]-->
	 )
}

Dit gaat in ieder geval nooit mis.

groets jacco