[TYPO3-UG Dutch] Info gevraagd

Bas v.d. Wiel j.a.m.v.d.wiel at tue.nl
Wed Mar 18 12:06:58 CET 2009

Hoi Erwin,
Volgens de bugtracker is de patch in TYPO3 opgenomen voor 4.2.x, maar de
release van 4.2.6 kwam daarvoor net te vroeg. Daar zit 'ie dus niet in.
Het is echter een hele kleine patch, die je waarschijnlijk gewoon op de
normale manier kunt toepassen op 4.2.6 (test dat wel even voordat je
zoiets 'live' doet!). Wil je helemaal zeker weten dat het goed gaat, dan
zou je het in dit geval ook handmatig kunnen doen door de wijzigingen te
knippen/plakken. De inhoud van een .patch-bestand is ook voor menselijke
lezers vrij goed te begrijpen, zeker als het om kleine wijzigingen gaat
zoals hier. Vanaf 4.2.7 zit deze patch gewoon in de core.

Groeten,
Bas