[TYPO3-UG Dutch] header van flexible content laten zien

Jacco van der Post jacco at id-internetservices.com
Tue Mar 17 16:13:34 CET 2009

Hoi Henjo / Barbara / ..

Als je hem mapt als header komt er uiteraard wel FE output uit ;)

Echter het is mijns inziens veel handiger om FCE's te gebruiken voor
kolom indelingen. Als je daar ook nog een mooi icoontje bij aanmaakt kan
de webredacteur per pagina eventueel een of meerdere kolomindelingen in
of na elkaar plaatsen en daarbinnen gewoon page content aanmaken, zoals
in dit geval bijv. een tabel.

Ik gebruik dus FCE's voornamelijk voor kolomindelingen, speciale CSS
voor bijv. gekleurde blokjes of libjes, zoals bijv. een login box of een
footer. Voor diegenen die daar nog niet aan willen en automaketemplate
nog steeds gebruiken, je weet niet wat je mist, je kunt een redacteur
qua layout wel meer bieden op deze manier :)

gRTz jacco

--

Met vriendelijke groet,

Jacco van der Post