[TYPO3-UG Dutch] header van flexible content laten zien

Jacco van der Post jacco at id-internetservices.com
Thu Mar 12 15:19:10 CET 2009

Je template zou zoiets moeten zijn

<h2></h2>

Die 1e div map je als root, die 2e is handig voor CSS

Die H2 dus als headerfield en de td's als bijv. inputfield of Content
Elements. Dan werkt het gewoon. Alleen let op in backend in de
pagina-inhoud wordt dan niet het normale veld "Kop" de header, maar het
eerste veld onder "Inhoud"

Ik gebruik dit zelf nooit op die manier, ik map eigenlijk alleen als
Mapping Type "Element" en divjes als Editing Type "Content Elements"
(dan kun je toch ook een tabel invoegen) of "Typoscript Object box"
waarmee je libjes kunt invoegen. Daarmee kun je eigenlijk iedere
gewenste website bouwen.

groetjes Jacco