[TYPO3-UG Dutch] Powermail Javascript check

Jacco van der Post jacco at id-internetservices.com
Fri Mar 6 17:25:52 CET 2009

Hoi,

Daar lijkt het toch niet aan te liggen. Heb wat geprobeerd te veranderen
in de locallang, maar maakte niet uit. Als ik het lokaal test op een
lege site, dan werkt het wel. Heb de hele site zo kaal mogelijk gemaakt
met alle andere extensies gedeinstalleerd en zo weinig mogelijk
Typoscript, maar geen effect. Ik laat het maar even zitten.. zo
belangrijk vind ik het ook niet om daar veel tijd in te steken..

groet Jacco