[TYPO3-UG Dutch] Powermail Javascript check

Jacco van der Post jacco at id-internetservices.com
Fri Mar 6 10:36:30 CET 2009

Hoi

Ik heb dit dus nu ook.
Ik gebruik TYPO3 4.2.6, TemplaVoila 1.3.7 en Powermail 1.4.10.
Er zijn 3 talen gedefinieerd : NL, DE en EN

Om precies te zijn als ik invul in setup
"config.language = nl" dan doet de JS veld validation in Powermail het niet.

Bij andere talen die op de site staan werkt JS wel. Wanneer ik
"config.language = nl" uit comment doet ie het wel (wordt dus engels dan).

Weird.

Alexander Kellner heeft ook nog gecheckt en bij hem werkt het blijkbaar
wel. http://powermail.einpraegsam.net/nl/powermail-2x.html

Iemand dit ook wel es tegengekomen / suggesties?

gRTz Jacco

--

Met vriendelijke groet,

Jacco van der Post