[TYPO3-UG Dutch] Problemen met RealURL

Mon Jun 29 23:44:29 CEST 2009

Apache met mod_rewrite staat geïnstalleerd. Tenminste, ik wist het vrij
zeker en heb het voor alle zekerheid nogmaals a.d.h.v. deze site
(http://www.wallpaperama.com/forums/how-to-test-check-if-mod-rewrite-is-enab
led-t40.html) getest: mod_rewrite is geïnstalleerd.

Uiteraard heb ik een .htaccess (dus zonder de underscore) in mijn site root.
Ik blijf het een raar probleem vinden.

Ik heb ook CoolURI eens geprobeerd. Daar kwam ik met de standaard config wat
verder, als in 'informatie' -> 'over ons' werd goed geladen maar
'informatie' -> waar te vinden laadde zonder CSS en met een bende PHP
foutmeldingen in sources van (waarschijnlijk) CoolURI.

Mis ik wellicht toch iets op de server?

Gr.
Roy van Lamoen