[TYPO3-UG Dutch] Default land in sr_feuser_register formulier

Pascal Cramer pascal at NOSPAMroguesheep.nl
Mon Jun 29 22:59:46 CEST 2009

Hoi Jacco,

dank voor het meedenken.
Het gaat niet om de schermtalen alleen de in land-selectie staat
de 'Germany' optie op 'selectd. De taalinstellingen zijn verder
prima en de sys_language is ook gezet, zie het stukje TS in mij
1e post.

Pascal