[TYPO3-UG Dutch] Zeer gekleurd menu.

Ronald Wopereis woepwoep at gmail.com
Sun Jun 28 11:47:26 CEST 2009

hi Gosse, jij als creatief denker weet hoe verandering van intrede punt de
oplossing kan brengen
in dit geval denk ik dat het huidige intrede punt het probleem veroorzaakt,
namelijk
dat de kleur van het submenu-item afhankelijk is van de kleur van het
bovenliggende menu

als je dat intrede punt loslaat, dan zie je dat elke pagina zijn eigen
menukleur wil hebben
je hebt dan een veld nodig op de pagina zelf waar in je de kleur kan zetten
en die kleur kun je dan stylen in css ( class="kleur" oftewel class="inhoud
van het kleur-veld" )

zie
http://lists.netfielders.de/pipermail/typo3-english/2005-September/012340.html

hartelijke groeten Ronald

Op 28 juni 2009 10:47 schreef Gosse J de Jong <gosse.kottick at gmail.com> het
volgende:

> Hi Daniel,
>
> Sorry voor de verwarring. Volgens mij moet ik NO en ACT hebben, althans zo
> doe heb ik het altijd gedaan. De subs van class1 kan ik bereiken, maar
> hierna houd het op.
> In mijn HTML i.p.v. class2 => class_sub2.1 zie ik class2 => class_sub1.1
> dus
> dat schiet niet op. Dus kan ik alleen de sub classes van sub 1 stylen.
>
> Zoals onderstaand wil ik bereiken.
>
> class1 (rood)
>       class_sub1.1 (rood)
>       class_sub1.2 (rood)
>       class_sub1.3 (rood)
> [...]

Come and join me on Ecademy Club "Follow Me - learn how to become the Warren
Buffet of the Atttention Economy"
http://www.ecademy.com/account.php?op=signup&c=5591&xref=69061