[TYPO3-UG Dutch] Zeer gekleurd menu.

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Sun Jun 28 00:33:07 CEST 2009

Hi Gosse,

Even afgezien van het feit dat een NO (van de sub) een ACT moet zijn
snap ik je nog niet helemaal. Wat voor HTML wordt er met deze
constructie gegenereerd?

Wat bedoel je met "dit gaat niet verder dan 1 class"?
Ik heb het even nagebouwd en krijg netjes dat wat ik denk dat jij wilt.

class1
class2
	class_sub1
	class_sub2
	class_sub3
class3

En als je dit niet wilt, wat wil je dan wel?

Groeten,

Daniel