[TYPO3-UG Dutch] Betr.: Re: Nieuw toegevoegde pagina's zijn soms nietzichtbaar

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Fri Jun 26 13:43:05 CEST 2009

Hoi David,

David van Hussel schreef:
> Ik las dit antwoord nog een keer goed door, omdat we helaas nog steeds
> hetzelfde probleem hebben.
>
> Het punt is juist dat het laatste wat je schrijft, soms dus niet goed
> werkt. De url is keurig aanwezig in het menu en wijst ook naar een
> RealURL url en niet naar ?id=xx en toch werkt de link dan niet.
> Als ik dan naar de ID-to-path mapping kijk voor deze pagina, dan is
> daar ook nog niets ingevuld.
>
> Is er een andere manier om het aanmaken van de RealURL link te
> forceren?

Er zijn een paar paardemiddelen (of is het paardeNmiddelen?).

1. Als ik ten einde raad ben kieper ik alle 6 (of 7?) tabellen van
realurl in de database leeg (met phpmyadmin). Legen, niet verwijderen!
2. Maak op een extra "niet in menu"-pagina een content element van type
sitemap. Roep die vanaf de backend een keer op en je hebt in 1 klap weer
van alle pagina's een mooie realurl-url. :-)
3. Controleer onder de infoknop de foutmeldingen. Die willen je ook nog
wel eens op het juiste spoor brengen.

En toch, en toch, en toch, als ik dit zo hoor heb ik steeds het gevoel
dat het gaat om meerdere pagina's met dezelfde naam.

> Groeten,
>
> David van Hussel

Succes.

Met vriendelijke groeten,