[TYPO3-UG Dutch] Links naar interne/externe pagina's/bestanden

Jigal van Hemert jigal at xs4all.nl
Thu Jun 25 13:07:33 CEST 2009

WP Perquin wrote:
> Welke patch is raadzaam om te nemen voor typo3 4.2.6? Er staan er meerdere.
> http://bugs.typo3.org/view.php?id=11009
> De 0011009.patch kijkt alleen naar de file in
> typo3\sysext\rtehtmlarea\htmlarea\plugins\TYPO3Link

Dat is de patch voor 4.2.x

> Maar als ik die aanpas blijft het probleem bestaan.

Daarna nog even in deze volgorde (zoals in de bugreport stond):
1. typo3temp/rtehtmlarea/* leeggooien
2. Typo3 BE : Clear all caches
3. Firefox: Extras|Settings| Erase private data (vooral tijdelijke
bestanden verwijderen)

Daarna horen alle gecachete versies van de oude Javascript weg te zijn.

--
Jigal van Hemert.