[TYPO3-UG Dutch] Betr: Via backend uploaded afbeelding wordt niet weergegeven in page content

Tue Jun 23 21:41:33 CEST 2009

Hallo Michiel,

Het was inderdaad de Imagick configuratie. Ik heb nu PHP safe mode uitgezet
waardoor Imagick wel functioneert en nu worden de afbeeldingen inderdaad wel
weergegeven.

Het enige 'probleem' wat ik nu nog heb is dat de GDLib zoals deze door mijn
host geleverd is, alleen RLE compressie heeft waardoor GIF's steevast (te)
groot uitvallen. Is hier nog iets aan te doen? Wellicht is PNG een optie (al
gaf hij in de install tool aan dat deze ook substantieel groter was)?

Met vriendelijke groet,

Roy van Lamoen
http://www.hbs-artemis.nl