[TYPO3-UG Dutch] Links naar interne/externe pagina's/bestanden

Marvin Stobberingh marvin at f-graphics.nl
Tue Jun 23 11:36:14 CEST 2009

Beste lijst,

Ik heb een klein probleem met een typo3 site die ik momenteel aan het
ontwikkelen ben,

ik heb dit probleem op een andere site ook, en heb het tot op heden nog niet
opgelost gekregen..

Het gaat om het volgende, op het moment dat ik nu een tekstelement een link
wil meegeven naar,

een pagina binnen mijn site, of naar een bestand welke in mijn fileadmin
structuur zit...genereert typo3

een soor van dubbele link...

Een voorbeeld, laten we zeggen http://www.voorbeeld.com,  als ik bij een
link wil leggen naar pagina id=15 en ik doe dit op de normale manier door
een stukje geselecteerde tekst een link (MAKE LINK) mee te geven, dan krijg
ik in de frontend de volgende link:

http://www.voorbeeld.com/typo3/http://www.voorbeeld.com/?id=15

of

http://typo3/http://www.voorbeeld.com/?id=15

waarbij het domein dus 2 keer wordt gebruikt, of zoals in het tweede
voorbeeldje http://typo3/ ,

hierdoor werken, vanzelfspreken, de links niet correct. Dit gaat ook fout
bij het linken naar een bestand of naar een externe url!

Ik ben nu al een tijdje op zoek naar de fout maar kom er niet helemaal
uit..hopelijk klinkt dit bij iemand bekend in de oren en kan

hij/zij mij hiermee verder helpen...

ALvast hartelijk bedankt voor de hulp!

Vriendelijke groet,

Marvin Stobberingh