[TYPO3-UG Dutch] felogin probleem : opgelost.

Harm Wester (OOiP) harm at ooip.nl
Tue Jun 16 16:14:03 CEST 2009

Hallo Roel, lijst,

Gelukkig is mijn felogin probleem opgelost!
Dank voor het snelle meedenken en -doen.

Had zeer waarschijnlijk met de "cookies.js" te maken in
"typo3conf\ext\efafontsize\res\".
Heb die vervangen met deze :
http://bugs.typo3.org/file_download.php?file_id=6639&type=bug

Met vriendelijke groet / Best regards,
Harm Wester

OOiP Syndication B.V.
Anthony Fokkerweg 21
1059 CN Amsterdam

T: +31 (0)20  346 8500
F: +31 (0)20  346 8529

This message contains information that may be privileged or confidential and is the property of OOiP.
It is only intended for the person to whom it is addressed. If you are not the intended recipient, you are not authorized to read, print, retain, copy disseminate, distribute, or use this message or any part thereof.
If you receive this message in error, please notify the sender immediately and delete all copies of this message.