[TYPO3-UG Dutch] RTE tutorial - copy paste uit Word en zo

Marijn Depraetere marijn.depraetere at telenet.be
Mon Jun 15 11:35:20 CEST 2009

Rob Vonk schreef:
> Wat gebeurt er als je Default configuration settings [defaultConfiguration]
> van de extentie (in de extentie manager) op minimal zet. Doet dat al wat je
> wil?
>
> 2009/6/15 Marijn Depraetere marijn.depraetere at telenet.be

Dag Rob,

De knoppenconfig en zo is geen probleem en de RTE werkt dus wel
degelijk.  Sowieso start ik elke default config met minimal.  Mijn
probleem is dat alle opmaak uit Word (vooral dan als ik kijk in de
html-modus) en zo wordt wel nog steeds meegenomen wordt.  Ook alle
classes en zo worden steeds meegenomen.  Zo kan je plots met een ander
lettertype of lettergrootte op je website uitkomen.  Ook is het gewoon
erg slordig en erg slechte broncode.  Je hebt de parameter
enableWordClean = 1, die dan de word-clean functie als default telkens
uitvoert, maar die haalt nooit de volledige tekst schoon zoals ik die
zou willen.  Bovendien zit je dan soms met uneven paired html, zoals een

Alvast bedankt,
Marijn