[TYPO3-UG Dutch] vraag over mappen waar je niet in wilt..

Walrick lists at globalhealingcircle.net
Thu Jun 11 13:19:22 CEST 2009

piet roorda wrote:
> Oh begrijp me niet verkeerd:ik beschuldig hier niets of niemand
> maar je zou je kunnen voorstellen dat er ergens documentatie over staat op
> zo danige wijze
> dat het vlot te vinden is.

Tja, htaccess heeft natuurlijk niet specifiek met TYPO3 te maken, maar
heeft meer betrekking op webhosting in zijn algemeen. Dus je zou ook
kunnen zeggen dat een en ander tot de basiskennis van een
webmaster/-designer behoort.

Aardig wat informatie is hier te vinden:
http://perishablepress.com/press/2006/01/10/stupid-htaccess-tricks/

Op die site is nog wel meer nuttige info te vinden over beveiliging e.d.

Groet,

Walrick

--
webmaster Global Healing Circle