[TYPO3-UG Dutch] vraag over mappen waar je niet in wilt..

piet roorda pietroorda at gmail.com
Thu Jun 11 11:19:27 CEST 2009

Oh begrijp me niet verkeerd:ik beschuldig hier niets of niemand
maar je zou je kunnen voorstellen dat er ergens documentatie over staat op
zo danige wijze
dat het vlot te vinden is.

Want als ik je nu goed begijp zeg je dat de hostings partij moet weten dat
iemand van buiten niet in typo3temp mag kijken?
of lees ik je verkeerd?
gr.
piet