[TYPO3-UG Dutch] Externe link laten verschijnen in een (TV-)content element?

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Wed Jun 10 17:52:15 CEST 2009

Hoi Erwin,

Ja, dat doe ik meestal ook. Beetje wikken en wegen. Laatste
aanpassing/status/auteur. Allemaal aspecten die ik meeweeg.
Daarbij ga ik de handleidingen lezen en testen. Doet ie wat ik zoek?

Maar de extensies die ik ken ontlopen elkaar niet zoveel. Er zijn twee
die in de praktijk exact identiek zijn.

Succes.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg