[TYPO3-UG Dutch] Externe link laten verschijnen in een (TV-)content element?

Joost Kahmann mcjoost at hotmail.com
Wed Jun 10 14:55:11 CEST 2009

In html voeg je een target toe aan je link zoals target="_top". Waarbij:
target="_blank": link opent in nieuwe pagina
target="_top"  : link opent in bovenste frameset
target="_parent: link opent in bovenliggende frameset
target="_self  : link opent in dezelfde pagina
target="whatever": link opent in een pagina die de naam 'whatever'
heeft; bestaat die niet [in een frameset] dan wordt die als nieuwe
pagina aangemaakt.

Zet je in de constants van je template
    styles.content.links.extTarget = whatever
dan heeft dat het effect van target="whatever"

Groet, Joost