[TYPO3-UG Dutch] Betr.: Re: Nieuw toegevoegde pagina's zijn soms nietzichtbaar

David van Hussel dhussel at haarlem.nl
Tue Jun 9 13:03:36 CEST 2009

Dat hebben we al staan. Het gaat ook niet alleen om nieuwsitems, maar
ook om 'gewone' pagina's die nieuw worden toegevoegd.

Groeten,

David

Het heeft vrijwel zeker met cache te maken. Zorg dat je bij de
sysfolder van
de nieuwsitems in de TSConfig de volgende regel opneemt:

TCEMAIN.clearCacheCmd = 12,29,30,31,26

De nummers zijn de pagina ID's waarvan de cache geleegd moet worden.
Dit is
bijvoorbeeld de lijstpagina, de voorpagina maar ook de single view
pagina.
Daarna zal Typo3 bij het aanmaken van een item in die sysfolder de
cache van
de betreffende pagina's legen.
Groet,

Rob