[TYPO3-UG Dutch] over condities.. bezochte pagina..

Wiel, J.A.M. van de j.a.m.v.d.wiel at tue.nl
Sun Jun 7 14:47:31 CEST 2009

Hoi Piet,
Wartaal valt wel mee denk ik. Ik ben alleen bang dat je je bezoeker wellicht geen goede dienst bewijst wanneer dezelfde pagina er steeds anders uitziet. Daar zou ik, zoals Martin al aangeeft, liever een duidelijk andere pagina voor kiezen. Een login-afhankelijke conditie kan wel, maar dat staat gewoon in de TSRef uitgelegd dus dat moet wel lukken denk ik. Je kunt ook afhankelijk van de login de content-elementen op de pagina tonen/verbergen. Als daar plugins bij zijn die iets slims doen, kan dat al snel heel geavanceerd ogen. Een afhankelijkheid van fe-group bijvoorbeeld. Iemand die een bewuste pagina al bezocht heeft, zou je met fe-plugin (die verder geen output geeft) lid kunnen maken van een groep die deze status weerspiegelt.. maar daar is een klein beetje PHP voor nodig.

Voorlopig praat je echter in hypothetische voorbeelden. Wat wil je echt concreet bereiken op je website? Ik heb namelijk nog steeds de indruk dat je iets aan het proberen bent dat op een andere manier wellicht al gewoon kan in TYPO3 zonder rare bokkensprongen uit te halen.

Groeten,
Bas