[TYPO3-UG Dutch] Thumbs Genereren zonder ImageMagick

Wiel, J.A.M. van de j.a.m.v.d.wiel at tue.nl
Wed Jun 3 14:39:10 CEST 2009

Hoi Daniel,
Het probleem is hoogstwaarschijnlijk een policykwestie. Ik mount zelf webroots bijvoorbeeld altijd nosetgid,nosuid en noexec, en dan werkt dit trucje al niet. Verder zou ik niet willen dat een klant gaat zitten goochelen met ongeautoriseerde binaries. Ik neem welhaast aan dat dit in hostingvoorwaarden afgedekt is.

In theorie gaat het natuurlijk wel werken als je webroot een beetje losjes is gemount, maar ook vanwege de onderhoudbaarheid zou ik het afraden.

Groeten,
Bas