[TYPO3-UG Dutch] Thumbs Genereren zonder ImageMagick

Wiel, J.A.M. van de j.a.m.v.d.wiel at tue.nl
Wed Jun 3 12:09:58 CEST 2009

Hoi Joris,
Dit gaat niet lukken zonder hele smerige trucs zoals het uploaden van een statisch gelinkte IM/GM, maar dat wil ik je niet aanbevelen. Hoogstwaarschijnlijk trapt je hoster je per direct van z'n server af namelijk, en dat zou nog terecht zijn ook. Het antwoord is dus nee, en ik zou gaan uitkijken naar een andere hoster. Ga daarbij niet in het allergoedkoopste segment zitten, want daar loop je steeds tegen dezelfde soort beperkingen aan.

Groeten,
Bas