[TYPO3-UG Dutch] zip of tar.gz voor UNIX??

Arjan D arjanduijkers at gmail.com
Tue Jun 2 15:53:23 CEST 2009

Ha Bas,

Dat werkt idd! Vooral cache_extentions was heel groot!
heb nu een file van ronde de 2mb over.

ik kan nu iig importeren alleen krijg gelijk alweer een foutmelding.

SQL query:
--
-- Dumping data for table `be_groups`
#1044 - Access denied for user 'username'@'ipadres' to database
'mijndatabase'

SQL query:
--
-- Dumping data for table `be_groups`
--
LOCK TABLES `be_groups` WRITE

Heb deze vraag maar ff bij mijn hostingprovider neergelegd.

Leuk zo'n eerste website met typo3.
hehe ;)

Greetz,

Arjan