[TYPO3-UG Dutch] 1600 straatnamen (doorzoekbaar) op één pagina

Braam, Dick D.Braam at leiden.nl
Thu Jul 30 12:48:18 CEST 2009

Hallo lijstleden,

in de gemeente waar ik werk, zijn we sinds kort TYPO3 gaan gebruiken.
Wij publiceren een (doorzoekbare) lijst met de officiële spelwijze van de straatnamen.

Op ons oude cms hebben we een pagina waar een straatnamenlijst op staat.
- Op die pagina kun je (deel van) een straatnaam invullen,
- je klikt op [ok]
- en je krijgt in een kolom een lijst met straatnamen waarin de ingetypte tekst voorkomt.
- en in een kolom daarnaast staat het (eventuele) onderschrift

De gegevens staan (ook) in een excellijst, 1600 regels (straatnamen) met (soms) een onderschrift.

Volgens mij is dit een tamelijk simpele functie maar ik weet niet welke extensie ik hiervoor het beste kan inzetten;
en wil graag van jullie ervaring leren.

vr.gr. Dick Braam

Dit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde en kan informatie bevatten
die persoonlijk of vertrouwelijk is en niet openbaar mag worden gemaakt krachtens wet- of
regelgeving of overeenkomst. Gebruik van de inhoud ervan door anderen zonder toestemming
van de afzender of geadresseerde is onrechtmatig. Mocht dit e-mailbericht ten onrechte bij
u terechtgekomen zijn, dan verzoeken wij u vriendelijk terstond contact met ons op te nemen.