[TYPO3-UG Dutch] Alle inhoud van 1 pagina in XML

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Sun Jul 26 19:46:40 CEST 2009

Hoi Michiel,

> Als XHTML voldoet (is toch ook een vorm van XML), dan zal dit voloen:

Dat werkt maar is volgens mij geen XML. Wat is eigenlijk de achterliggende
gedachte van de vraag? Het is de bedoeling dat een andere site een bepaalde
pagina van de website kan opvragen in XML en daar dan mee kan doen wat ze
aan die kant willen. Dat boeit ons niet ;-) Dus daarom juist de bedoeling
dat het XML wordt.

> TS toevoegen aan TypoScript setup:
>
> xmlversion = PAGE
> xmlversion {
>
>   10 = CONTENT
>   10 < styles.content.get
>
>   typeNum = 123456
>   config {
>     admPanel = 0
>     xhtml_cleaning = 0
>     disableCharsetHeader = 1
>     additionalHeaders = Content-Type:text/html;charset=utf-8
> [...]

Dit werkt maar is dus wel een "gewone" webpagina met alle headers/titles etc
in xhtml v1.1 vorm. Het is echt onze bedoeling de inhoud (content) van de
pagina als XML aan te bieden.

Groeten,
Jordan van Bergen