[TYPO3-UG Dutch] Zoekfunctie

Martijn de Vries mahammer at xs4all.nl
Sat Jul 25 17:44:46 CEST 2009

Beste TYPO3'ers,

Op mijn website werk ik met 3 verschillende methoden, echter is dit wel
krom. Maar zo ben ik nou eenmaal ooit begonnen en het werd steeds groter.
Voor mijn website wil ik graag een zoekfunctie in de website bouwen, deze
zoekfunctie moet de gehele website doorzoeken. Alleen dan word het een stuk
ingewikkelder als het door 3 machines (PHP Fusion (gebruik ik voor mijn
profielensysteem), TYPO3 (tekst) en een losse index (HTM / HTML)
(voorpagina)) heen moet.

Denken jullie dat dit mogelijk is of te ingewikkeld en nooit aan beginnen?
Ik ben benieuwd naar jullie mening! Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Martijn de Vries