[TYPO3-UG Dutch] extensie RealURL en high-load websites

Marijn Depraetere marijn.depraetere at telenet.be
Sat Jul 18 18:35:46 CEST 2009

Hoi iedereen,

Typo3 4.2.6 (wordt binnenkort geüpdatet)
Dedicated LAMP omgeving

Probleemstelling:

Ik wil graag realURL starten op een website met een wat hogere traffic
(78034 unieke bezoekers of 14.622.988 hits per maand).  Op mijn kleinere
projecten werkt realURL perfect.  De pagina's worden via realURL steeds
weergegeven als /foo/bar/andsuch.html, wat erg  leuk is voor de
zoekmachines, en échte mensen :-)

Vraag:

Heeft iemand ervaring met realURL op grotere websites.  Wat is de
invloed op performance en serverload van deze extensie?  Zijn er
alternatieven beschikbaar?

Alvast bedankt,
Marijn