[TYPO3-UG Dutch] Hulp gevraagd

Gautam Kok [Netcreators] gautam at netcreators.com
Sun Jul 12 15:32:05 CEST 2009

Hoi Erik,

Wat lukt er precies niet? De extensie heb je geïnstalleerd in de extension
manager, maar is het ook al gelukt deze toe te voegen op een pagina?

In principe moet je dit doen:
1. Maak een template aan, en include hierin de static templates. (Kan op de
pagina waar de nieuws module komt te staan)
2. Maak een systeemmap aan waar de nieuwsitems in worden opgeslagen, en zet
de "general record storage page" op zichzelf. Selecteer ook "tt_news" als
plugin op de pagina, in de eigenschappen.
3. Voeg de tt_news plugin toe op een pagina, en selecteer als opslag de
nieuws map.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is. Zo niet, dan vind je hier een goede
installatiehandleiding (Engels):
http://typo3.org/documentation/document-library/extension-manuals/tt_news/2.
5.2/view/1/3/#id5224023

Met vriendelijke groet,