[TYPO3-UG Dutch] File not written to disk! Write permission error in filesystem?

Hocom @dvies info at hocom-advies.nl
Thu Jul 9 14:10:51 CEST 2009

Beste Daniel,

Uhummm. Heb geen installatie_tool gebruikt. Gewoon de files na download unziped en geupload naar de betreffende locatie.
In mijn download zat ook geen install bestand? Aangezien ik de install altijd na installeren verwijder kon ik die nu niet gebruiken. Aangezien er bij de upgrade stond dat er geen database update nodig was dacht ik het even simpel te kunnen doen.
Kan ik de install files van de 4.2.5 wellicht nog een keer gebruiken en alles even checken?

Met vriendelijke groet,
Wiechert