[TYPO3-UG Dutch] Nieuwe versies TYPO3

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at alternet.nl
Thu Jul 2 23:51:35 CEST 2009

Zo te zien komt de oplossing voor die bug in 4.3. Deze bug is kennelijk niet
irritant genoeg... :) Maar volgens de roadmap komt 4.3 eind deze maand.
(maar pin me er niet op vast)

Ric

Op 2 juli 2009 23:42 schreef WP Perquin <perquin at yuplounge.nl> het volgende:

> Gedownload en het werkt!
>
> Waarom wordt patch http://bugs.typo3.org/view.php?id=4911 nou niet
> opgenomen?
> Mag ik weer gaan patchen. Lijkt me dat wanneer je een alternatieve page
> language maakt van een externe linkverwijzing je die ook wilt vertalen en
> (lijkt mij) er gevallen zijn dat je deze ook naar de betreffende domein met
> de juiste taal wilt sturen. Waarom wordt dat niet opgenomen in een nieuwe
> typo3 versie?
>
> Willem

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen

alterNET Internet BV

=> abonneer u nu op onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van TYPO3
ontwikkelingen: www.alternet.nl/?477

t.078 635 1200
f. 0848 34 9697
e. ric at alternet.nl
m. 064 808 6196
w. www.alternet.nl
KvK nr.: 23092865

Disclaimer:
This message (including any of its attachments) may contain
confidential and/or privileged information. If you are not the
intended recipient, please notify the sender immediately by e-mail or
telephone +31 (0)78 6351200 and delete this message from your system.
Any disclosure, distribution, copying or printing of this message is
strictly prohibited unless otherwise stated. You are advised to carry
out a virus scan before opening any attachments as we do not accept
any liability whatsoever for any damage sustained as a result of any
software viruses.

! Please consider the environment before printing this e-mail !