[TYPO3-UG Dutch] Linux server SENDMAIL vs SMTP TYPO3

WP Perquin perquin at yuplounge.nl
Thu Jul 2 10:40:23 CEST 2009

Neen, dat zijn systeem meldingen zeg maar. Die kan je prima wijzigen door
from_name, from_email te gebruiken.

SMTP is puur voor het versturen. Dat maakt voor de domeinnamen niet uit
lijkt me.

Ja je kan je standaard formulier uitbreiden met verschillende zakken.
Bijvoorbeeld from_name, from_email

Het gaat als volgt:
Maak een veld aan van het type: hidden_value
Geef de field name de naam: from_name
En zet in value:dit komt van mij

Testen en je ziet dat het werkt.
Kijk in class.t3lib_formmail.php voor de overige opties.