[TYPO3-UG Dutch] HtmlArea RTE bug in IE 8

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Thu Jul 2 09:10:58 CEST 2009

Beste Marijn/Patrick,

Volgens mij heeft de vraag geen betrekking op HTMLAreaRTE maar wordt bedoeld
dat in IE8 de context menu's niet meer verschijnen als je op een ICOON voor
een tekst klikt. Bijvoorbeeld het icoon voor de homepage in de navigatie.
Normaal krijg je dan een context menu met de opties Tonen, Bewerken, etc...
Dit werkt niet meer sinds IE8 en vereist patchen van de TYPO3 source of
terugschakelen naar compatibility view (IE7 mode). Dan werkt het wel.

news:mailman.1.1246515104.20492.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de...