[TYPO3-UG Dutch] Waar slaat typo3 de TScode op?

Hocom @dvies info at hocom-advies.nl
Tue Jan 27 15:09:53 CET 2009

Ben in phpmyadmin aan het zoeken naar de records waar typo3 de TS code van de main template wegschrijft. Is dat de goede plek om te zoeken? Hoe heten de betreffende records? Ik wil graag een stuk TS code terug vinden die ik eerder heb gebruikt maar helaas niet meer weet :)

Tevens een tweede vraag er aan vast. Heb geupgrade naar versie 4.19 en wilde DAM installeren maar krijg nu allerlei foutmeldingen is er ergens een versie van DAM te downloaden die voor 4.19 geschikt is?
Bedankt.