[TYPO3-UG Dutch] navigatie titel verwerken als kopje inhetmenu(ACT en NO)

WP Perquin perquin at yuplounge.nl
Fri Jan 23 14:01:34 CET 2009

Hoi Martijn,

Neen, niet in de constants zetten.
Het menu typoscript zet je in de setup van je template. De code die ik je
gaf is een aanvulling op je reeds bestaande menu script.
Ik weet alleen niet hoe die eruit ziet, dus misschien moet je e.a. nog
aanpassen.

Je wilt dus de navigatie tietel hebben staan op de plek waar ander de pagina
title staat in je menu. Dat doe je als volgt:
CUR.doNotShowLink = 0
	CUR.doNotLinkIt = 1
	CUR.field = nav_title // title
	CUR.allWrap = <strong>|</strong>

Met nav_title // title geef je aan dat wanneer nav_title leeg is hij title
moet pakken.