[TYPO3-UG Dutch] navigatie titel verwerken als kopje in pagina

WP Perquin perquin at yuplounge.nl
Fri Jan 23 11:39:18 CET 2009

Even wachten. Ik snap je niet meer.
Als ik je goed begrijp wil je het volgende:
Op alle afdelingspagina's de betreffende afdelingsnaam terug laten komen.
Dat doe je hiermee.

Wil je flexibiliteit dan wil je dat stukje koppelen aan een specifieke
content element.
page.70 = RECORDS
page.70 {
	tables = tt_content
#id van de betreffende content element
	source = 12
}
Het getal is hier de id van het content element (dus niet van de betreffende
pagina).

Waarbij je 12 natuurlijk weer via een constante kunt aanroepen:
page.70 = RECORDS
page.70 {
	tables = tt_content
#id van de betreffende content element
	source = {$idcontentelementafdelingsnaam}
}