[TYPO3-UG Dutch] kan het niet meer vinden..

dick hoogendijk dick at nagual.nl
Mon Jan 19 00:02:05 CET 2009

On Sun, 18 Jan 2009 23:33:00 +0100
Otto van Bruggen <otto at webspinnerij.nl> wrote:

> Ik hoop dat ik het weet, maar ben ook niet zeker.
> Ga naar de map waar de categorieën staan.
> Klik op bewerken van een categorie.
> Dan krijg je een menu waarin je een snelkoppeling kan maken voor de
> categorie.

Ik heb het gelukkig weer gevonden. Het is een plugin eigenschap. Dus op
de page waarop je de plugin hebt staan kun je onder de TAB "category
settings" aangeven dat de category als "act as category selector" moet
worden ingesteld. Alles werkt ;-)

--
Dick Hoogendijk -- PGP/GnuPG key: 01D2433D
+ http://nagual.nl/ | SunOS sxce snv105 ++