[TYPO3-UG Dutch] vaag server probleem

Jacco van der Post jacco at id-internetservices.com
Thu Jan 15 12:17:27 CET 2009

Hetzelfde geldt overigens ook voor een andere extensie, na deinstalleren
blijft ie nog actief.

Ik heb zelfs TYPO3 helemaal opnieuw geinstalleerd probleem blijft
bestaan. Is er iets wat die host moet veranderen aan hun settings?

--

Met vriendelijke groet,

Jacco van der Post
www.id-internetservices.com