[TYPO3-UG Dutch] Firefox memory leaks

Jacco van der Post jacco at id-internetservices.com
Fri Jan 2 14:19:10 CET 2009

Hoi,

Beetje off topic, maar ik heb er vooral last van als ik met TYPO3 werk...

Ik heb Firefox 3.05 met Firebug, Webdeveloper Toolbar, Colorzilla en
Measurit add ons (Windows XP).

Nu heb ik sinds kort weer, net zoals in Firefox 2, van die vervelende
memory leaks... na een poosje werken blijkt Firefox opeens 700 MB in het
geheugen te gebruiken waardoor alles zo traag wordt als dikke...

Heeft iemand hier toevallig een tip voor, ik heb al zitten Googlen, maar
de meeste tips lijken te slaan op de oude Firefox of boodschappen dat
het in FF3 niet meer zo voorkomt.

--

Met vriendelijke groet,

Jacco van der Post