[TYPO3-UG Dutch] RTE buttons toegevoegd maar opmaak weg bijopslaan!

Idar Creative mail at idar.nl
Sat Feb 28 13:50:57 CET 2009

Top Willem! , bedankt!

Ik ga het een effe bekijken!

Zoiets had ik inderdaad ergens gelezen, maar kwam niet uit!

Het lijkt mij logisch als je iets activeerd, dat het dan meteen  "doet"
(=wordt geprocessed!)
Gemak dient de mens!
(Zelfde als wanneer je naar de bakker gaat om een lekker warm broodje te
halen, maar je moet het zel eerst afbakken!)
Ongetwijfeld veel verschillende meningen hierover, maar dat terzijde.

Thanks!

"WP Perquin" <perquin at yuplounge.nl> schreef in bericht
news:<mailman.46651.1235784470.2904.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de>...