[TYPO3-UG Dutch] Kan niet inloggen!

Idar Creative mail at idar.nl
Fri Feb 6 13:34:23 CET 2009

Beste Bas,

Je hebt gelijk, dit is inderdaad heel vreemd. (heb dit nooit eerder
meegemaakt)
Er gebeurde niks, geen error log, niks, geen md5 checksum, gewoon een
refresh van de pagina!

Dus heb vervolgens meneer Weenink's advies geprobeerd en 't scheen te helpen
of niet (weet ik niet precies, omdat de hoster alles aan het restarten,
apache, database waren etc etc.
Dus ergens hing ergens een vuiltje in de lucht.

'T is inmiddels opgelost!

Thanks voor de reacties (beiden!)

"Wiel, J.A.M. van de" <j.a.m.v.d.wiel at tue.nl> schreef in bericht
news:<mailman.38269.1233920730.2904.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de>...
Hoi Idar,
Vanmorgen las ik je bericht al, maar ik kan er niet echt chocola van maken.
Wat gebeurt er precies? Wat zie je wel, en wat zie je niet gebeuren?
Verschijnt er iets in de errorlog van je webserver?

Groeten,
Bas