[TYPO3-UG Dutch] Kan niet inloggen!

H.E.Weenink | Aristo WebDesign h.e.weenink at aristo-webdesign.nl
Fri Feb 6 12:34:06 CET 2009

Dag Idar,

Ik weet niet of het al lukt, maar hier is mijn werkwijze:
In typo3conf alle regels met installToolPassword even passief maken met #
ervoor of zo. Pas op, staat er soms wel 2-3 keer in.
Behalve de bovenste (standaard inlognaam, zie hieronder)
	// Default password is "joh316" :
$TYPO3_CONF_VARS['BE']['installToolPassword'] =
'bacb98acf97e0b6112b1d1b650b84971';

Nu kun je inloggen met joh316 Direct daarna weer een nieuw password geven
(maar dat hoef ik niet uit te leggen, denk ik).
Zodra je in de installtool bent, kun je daar weer een nieuwe admin aanmaken
(kies even een andere naam bijv temp temp ). Zodra je in de BE bent kun je
de admin inlognaam aanpassen en de tijdelijke weggooien.

Dat met die encrytion code key ben ik nog niet tegengekomen.
Mogelijk dat je daar ook even op zoek moet naar een origineel, maar ik meen
dat dat geen effect heeft op de install login procedure.

Vriendelijke groet, Eef