[TYPO3-UG Dutch] Stylesheet aanpassing voor rand om image.

Jacco van der Post jacco at id-internetservices.com
Fri Feb 6 08:16:10 CET 2009

Hoi

Je geeft geen link dus we kunnen niet kijken. Echter ik adviseer je om
de add on Firebug te installeren in Firefox en even een uurtje uit te
trekken om te leren hoe deze werkt, met name de inspect functie. Dan
hoef je daarna dergelijke vragen niet meer te stellen.

--

Met vriendelijke groet,

Jacco van der Post
www.id-internetservices.com