[TYPO3-UG Dutch] TYPO 3 beginner

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at alternet.nl
Thu Feb 5 20:37:04 CET 2009

Enne, misschien nog wat handige tips voor enig zoekwerk:
- de zeer handige zoekmachine Google (dan zie je onder andere dat Maarten
Mandemaker ook al eens op deze lijst deze vraag heeft gesteld:
http://lists.netfielders.de/pipermail/typo3-ug-dutch/2008-January/007677.html
)
- het archief van deze (en andere) TYPO3 mailinglijsten:

Ric

Op 5 februari 2009 18:09 schreef WP Perquin <perquin at yuplounge.nl> het
volgende:

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen
alterNET Internet BV

t.078 635 1200
f. 0848 34 9697
e. ric at alternet.nl
m. 064 808 6196
w. www.alternet.nl
KvK nr.: 23092865

Disclaimer:
This message (including any of its attachments) may contain
confidential and/or privileged information. If you are not the
intended recipient, please notify the sender immediately by e-mail or
telephone +31 (0)78 6351200 and delete this message from your system.
Any disclosure, distribution, copying or printing of this message is
strictly prohibited unless otherwise stated. You are advised to carry
out a virus scan before opening any attachments as we do not accept
any liability whatsoever for any damage sustained as a result of any
software viruses.

! Please consider the environment before printing this e-mail !