[TYPO3-UG Dutch] fastCGI melding

Thorwald van de Ven t.vandeven at comitt.nl
Tue Feb 3 09:59:03 CET 2009

Goedemorgen,

Ik heb een website gebouwd waarbij ik gebruik heb gemaakt van Typo3 4.2.1.
In de testomgeving (XAMPP) draait alles naar behoren, maar in de live versie
worden ad random pagina's geteisterd met fastCGI meldingen.

De bewuste pagina('s) is binnen de backend via de optie Beeld goed
benaderbaar en zichtbaar, maar via de publieke URL komt hier een fastCGI
melding. Tot op heden het probleem opgelost door de betreffende pagina te
copieren en de probleempagina te verwijderen. Diit lost het probleem op voor
de betreffende pagina maar paar dagen later komt hetzelfde probleem terug
bij een willekeurige andere pagina.

Ik hoop dat iemand me verder kan helpen met dit voor mij vreemd probleem.

Met vriendelijke groet,

Comitt

Thorwald van de Ven