[TYPO3-UG Dutch] mittwald down... moeten we ons zorgen maken?

Ries van Twisk typo3 at rvt.dds.nl
Tue Dec 29 20:03:56 CET 2009

On Dec 29, 2009, at 1:26 PM, pietroorda wrote:

> [...]

Als dat zo is, dan moet Goole eens zgaan kijken of wat ze doen wel
klopt,
tenslotte is het internet global en kwa taal zou het toch niet uit
moeten maken.

Bekijk het eens van de andere kant,
als een engelse taal in een NL server staad, dan wil dit alleen maar
zeggen
dat je international wilt communiceren.

Ries