[TYPO3-UG Dutch] multi_language via TV

HocomAdvies (Wiechert Hooghwinkel) info at hocom-advies.nl
Sun Dec 27 11:36:58 CET 2009

Op de een of andere manier krijg ik na het mappen van lib.language op de bedoelde plaats in de frontend geen taalkeuze menu te zien. Het gekke is dat alles wel werkt, want als ik taalkeuze als CE op een pagina invoeg krijg ik netjes een menu en kan ik switchen tussen de verschillende talen (na nog een kleine aanpassing in onderstaande opzet de 1 moest een 0 zijn en de overige dan 1 en 2).

ik heb het object gemapped in TV
met:
Element
Typoscript Object
lib.language

dan met onderstaande in de TS van de root template:
lib.language = RECORDS
lib.language.tables = tt_records
lib.language.source = 57

helaas niets te zien (ook niet in de brondcode) wel de gemapte div.

Als test heb ik ook nog geprobeerd een lasupdate van de pagina te mappen:
dat werkt ook niet.
## Last Updated [Begin]
lib.lastUpdated = TEXT
lib.lastUpdated.data = page:SYS_LASTCHANGED
lib.lastUpdated.strftime = %d-%m-%Y %H:%M
lib.lastUpdated.wrap = <p>Updated: |</p>
## Last Updated [End]

Imand een idee wat er fout gaat