[TYPO3-UG Dutch] Indexed_search resultaten als XML?

Rik Willems rik at actiview.nl
Thu Dec 24 14:47:24 CET 2009

Hi Harm,

Er is een typoscript config switch waarmee je alle <html> <body> en
<head> dingen uit zet. Ik kan alleen niet op de naam komen. Deze moet je
zelf even zoeken.

Maak een extra page type aan, en gebruik deze switch daar. Verander de
template van indexed_search naar xml en je hebt denk ik wat je zoekt...
De link wordt dan iets als

"....../api.php?type=1234&url=zoekresultaten/&tx_indexedsearch[sword]=vakantie"

1234 is dan het pageNum welke je specificeert in typoscript. Kijk ook
eens bij tt_news hoe die een xml feed aanbiedt. Dit is namelijk precies
hetzelfde.

Succes!

Rik