[TYPO3-UG Dutch] Direct mail verzending naar ontvangerslijst en server configuratie

Jacco van der Post jacco at id-internetservices.com
Tue Dec 22 17:12:03 CET 2009

Hoi

Voor een aantal websites bij een hoster werkt opeens in Direct Mail het
verzenden van een nieuwsbrief naar een ontvangerslijst niet meer.
Althans de e-mails komen niet aan.

Ik verzend de e-mails zonder cronjob handmatig via "Start Mail Aflevering"

Volgens Statistieken zijn ze verzonden, echter er komt niets aan.
Een testmail verzenden via Direct Mail werkt wel..

Aangezien dit bij meerdere sites voorkomt vermoed ik dat er
serverinstellingen veranderd zijn. Volgens de hoster is er wel een
update geweest, maar zou dit hierop geen invloed mogen hebben.

Iemand een suggestie? Ik heb wel toegang tot direct admin, niet tot de
shell.

Jacco